Paul Torday: Salmon Fishing in the Yemen

Kedves barátném vette hirtelen nemtommilyen felindulásból ezt a könyvet, aztán miután elolvasta, odaadta nekem is. Rakosgattam már egy ideje, aztán belefogtam. A formája érdekes volt, hol napló, hol e-mail, aztán ahol elkezdődött a nagy kérdezősködés, ilyen kihallgatás jellegű, tudtam már, hogy szar van a palacsintában, ez valahogy nem fog jól végződni.

Hát nem is végződött. Maga az alapötlet az volt, hogy a jemeni főgazdag muksó, aki Skóciába jár horgászni kitalálta, hogy a jemeni sivatagba is telepítsenek lazacot, mert az összehozná az emberiséget. Felbéreli Fredet, aki tengerbiológiát végzett, és ért a halakhoz. Közben Fred felesége egy karrierista liba, és szétizéli a házasságukat.

Az angol politika meg hol támogatta az ötletet, hol elfordult tőle, és a PM belső embere roppant idegesítő volt. Aztán lett hal Jemenben, meg tragédia is, de nem lövöm le a poént…

A közepéig tetszett, aztán unni kezdtem némely részt.

Leave a comment

Filed under angol, angolul, humor

Leave a Reply

