Lisa Jewell: Vince and Joy

Mostanában mintha kevesebbet olvasnék, pedig igazából nem is. Csak valahogy Svédországban sosem találok kényelmes helyet olvasgatásra, sötétedik meg minden, és újfent bebizonyosodott, hogy én igazán jól olvasni utazás közben tudok.

Ezt a könyvet hazafelé kezdtem el olvasni múlt szombaton, időm volt bőven, 3 óra busz, 3 óra vonat, másfél óra reptérbusz, két óra repülő, és a nap végére alig maradt belőle valami hátra, hogy befejezzem. Ezt a könyvet a bookstation egy kirakodásán vettem meg még az egyetemen, félárra volt értékelve, túl voltam egy vizsgán, úgy döntöttem, megérdemlem. Nem sokat tudtam róla, de az a macska ott a képen – akinek egyébként nagy szerepe is van a könyvben – meg a felirat, miszerint “Love never changes. Life does.” eléggé megragadott.

Vince-szel harmincakárhányévesen találkozunk, barátainál van vendégségben, és szerelemről beszélgetnek, ő pedig Joyról, akivel még tinédzserként találkozott, de akivel az életük rendszeresen keresztezte egymást, ám minden egyes alkalommal mégis máshol kötöttek ki, pedig az a régi találkozás mindenkiben mély nyomot hagyott, és titokban ahhoz mérik az összes többi kapcsolatukat. Ahogy az éjszaka előrehalad, Vince egyre jobban belebonyolódik a történetbe, amit a végén már csak a csajok hallgatnak, és mind drukkol Vince-nek és Joynak, csak hát ugye life changes, és kérdéses, hogy az igaz szerelem valóban diadalmaskodhat-e itt, és ha igen, hogyan?

Abszolút lekötött, azt hittem, ennyi utazástól azért fáradt legyek meg tudomisén, de nem, szinte fájt letenni. Aztán ideje lesz új Lisa Jewell után nézni.

Leave a comment

Filed under angol, angolul, chicklit

Leave a Reply

