Nick Hornby: The Complete Polysyllabic Spree

Nick Hornbyt nagyon szeretem, ezt a könyvet meg már rég meg szerettem volna szerezni, egy budapesti antikváriumban bukkantam rá jó állapotban és nagyon olcsón. Már a tavaszi szünet végén magammal hoztam otthonról, de elsőre olyan tömény volt, lassan haladtam vele, aztán most egy pár nap alatt befaltam a maradékot.

Nick Hornby két évig egy lapnak dolgozott, olvasmányélményeiről számol be, melyik hónapban mit vett, mit olvasott, aztán összefoglalja, néha pár oldalt is betesz az aktuális könyvből. Először tartottam tőle, hogy mivel a könyvek nagy része olyan, amit én magam nem olvastam, milyen lesz így, de abszolút élvezhető.

Nagyon jópofa stílusban ír, és sok-sok könyvhöz kedvet csinál. Nekem például kedvem lett még több Hornbyt olvasni 🙂

Leave a comment

Filed under angol, angolul

Leave a Reply

