Fehér Klára: Szexmozi

Fehér Klárát nagyon szeretem, ez gondolom a blog címéből és első könyvéből is nyilvánvaló. A Szexmozira már nagyon régóta fájt a fogam, nem is tudom, hol hallottam róla először. Mikor legutóbb az antikvarium.hu-n jártam, és rendeltem valamit, megnéztem, megvan-e, és megvolt!

Össze is szedtem amint megjött, és rögtön elkezdtem olvasni, és teljesen magával ragadott. Anekdotagyűjtemény és apró írások, pár oldalastól a pár sorosig, de letehetetlen.

A történetek nagyobb témák köré vannak csoportosítva, úgymint “Nem vagyunk angyalok”, “Férfiak, nők” , “Ezt kell szeretni”, “Önéletrajz” és még egy pár. Némelyek saját életből merített példák, másokat hallotta, megint másokat gondolom kitalálta.

De a gyerekkönyvei után jó végre egy ilyet is olvasni, annyira kedves, humoros, és annyira igaz némely története. Valamint az is kiderül belőle, hogy a Bezzeg az én időmben még sokkal inkább önéletrajzi ihletésű, mint gondoltam.

Tegnap a családdal kirándultam, és néha fel-fel nevetve a saját családomra ismertem, meg is mutattam olyankor a szüleimnek, mit leltem. Nevettek ők is. Le is stipistopizták a könyvet, megyek, oda is adom nekik.

Leave a comment

Filed under humor, magyar

Leave a Reply

