Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak – A világ leghosszabb trilógiája öt részben

Elmaradtam kicsit, de csak azért, mert többek között ezt a remekművet olvastam, ez pediglen hosszú. Mert az első két kötetet elolvastam már sokszor, és egyszer a harmadikat, de akkor az nem tetszett, szóval leálltam vele. Most viszont nekiveselkedtem, és hurcoltam magammal ezt a dögnehéz könyvet, és remekül szórakoztam persze közben.

Az első két kötet valóban 10/10-es, vicces, jó a sztorija, rengeteget lehet rajta nevetni. A humor viszont sajnos innentől hanyatlani kezd, egyre kevesebb olyan pont van, ahol jót lehet nevetni, és a történet sem annyira érdekes már.

A negyedik és ötödik kötet pedig egy hatalmas összevisszaság, tele egymásnak ellentmondó állításokkal, feltűnő és eltűnő szereplőkkel, és bár van egy követhető története mindkettőnek, az összhatás valahogy érthetetlen.

Hát még a vége. Reméltem valami magyarázatot erre-arra, de nem volt.

Szó se róla, nagyon élveztem, és szórakoztató, és mindenkinek ajánlom, de ha valaki jobban megérti, mint én, az szóljon és meghívom egy sütire, és elmeséli 🙂

Leave a comment

Filed under angol, humor, scifi

Leave a Reply

