Krúdy Gyula: A vörös postakocsi

Azt hiszem, erről a könyvről nem lehet írni. Ezt el kell olvasni.

Bevallom, vegyes érzelmekkel vágtam neki, mert ha csak úgy bummbele választok egy könyvet, meg szoktam nézni, mit írnak róla a molyon mások, és roppantul szélsőséges nézetekkel találkoztam. Igazából azért vettem le a polcról, mert egyik éjjel azt álmodtam, hogy Krúdynak segítek ládákban könyveket vinni egyik helyről a másikra, másnap meg kivettem az iskolakönyvtárból, és a könyvtárosnéni mondta is, hogy ilyen esős időre pont jó választás. (múlt héten vagy mikor történt mindez). Hangulata van. És én nem tudom leírni. De észre se vettem, hogy a végére értem.

Leave a comment

Filed under magyar, merengős

Leave a Reply

