Miklós Ágnes Kata: Bűnös szövegek – Bevezetés a detektívtörténetekbe

Nomost, erről fura lesz írni, főleg, hogy az írót úgy hellyel-közzel “ismerem”. 🙂 És pont ezért előre leszögezném, hogy semmit sem azért írok, mert elképzelhető, hogy majd esetleg idelátogat, és jó benyomást akarok kelteni előtte.

Bár tudtam a könyv létezéséről, igazából véletlen akadt a kezembe: Mikszáthot nézegettem a könyvtári polcon, és akkor ez meg ott ült mellette – micsoda előkelő hely! Hát gondoltam egyet, s mivel úgyis szeretem a krimiket, meg az írónő eddig megismert stílusát, levettem a polcról, és elolvastam.

Azt el kell mondjam magamról, hogy én sose szerettem esszéket meg ilyesmiket olvasgatni, szóval valamit, ami az irodalomról szól, és nem maga az irodalom. Hát ha mindegyik olyan volna, mint ez, sokkal szívesebben vennék a kezembe olyan műveket.

Először is az ember betegre röhögi magát, olyan módon van minden megírva. Másodszor pedig roppantul informatív, rengeteg mindent tudtam meg krimikről, írókról, művekről, és kedvet is kaptam elolvasni egy csomó mindent. Holnap úgyis megyek könyvtárba…

Nagyon élvezetes volt olvasni, köszönöm! Akkor hogy is volt azzal az előadással? 😉

Leave a comment

Filed under krimi, magyar

Leave a Reply

