Sophie King: The School Run

Van egy nagyon jó angol antikvárium, ahová nem szabad bemenni, mert vagy mindent megveszel, vagy semmit. De a múltkor azzal a határozott szándékkal mentem be, hogy egy darab könyvvel fogok kijönni. Végignéztem a kínálatot, jó alaposan, aztán mikor már bent voltam vagy 20 perce, és immáron csak átfutottam a könyveket, ez a kezembe ugrott, és nem is bántam meg.

A school run kifejezés azt jelenti angolban, amikor a szülők reggel kocsival viszik a kölköket iskolába, ott kidobják, és suhannak is tova. Hát ilyen school runokat csinál a nyári szünet előtti utolsó hétben néhány szereplő, a többi meg mind-mind kapcsolódik hozzájuk, és érdekesen alakul a sorsuk mindösszesen egy hét leforgása alatt. Harriett nem tudja, hányadán áll a férjével, csalja-nem csalja, szereti-nem szereti, mindenesetre a héten érkezik vissza a két hónapos business tripről, ami egyben gondolkodási idő… Nick már két éve elvesztette a feleségét, és most a feleségére nagyon hasonlító, tini lányával próbál megbirkózni… Pippa úgy hiszi, beteg, rettegve várja az orvosi vizsgálatot… Martine, aki francia, egy műsorvezető házaspár gyerekeinél au pairkedik, akik utálják őt, de ő amúgy is kitörni készül… Betty csöndben megőrült, mert a fiát két éve elütötték, és meghalt, azóta kampányol a biztonságos vezetésért, és lesi azt a bizonyos autót… Evie egy menő lap szerkesztője, a férje munkanélküli, nagyok a konfliktusok… Kitty pedig a fiatal, új tanerő, aki szinte biztos benne, hogy már sose lesz senkije (höhö, ez ismerős valahonnan…)

Abszolút szeretnivaló történetek, kellemes olvasmány. Nemmellesleg rég olvastam angolul, mert nem volt hozzá kedvem, biztos tavaly túl sokat olvastam idegen nyelven, de nem is volt rossz, sőt.

Leave a comment

Filed under angol, chicklit

Leave a Reply

