Jane Austen: Persuasion

Rég olvastam könyvet úgy, hogy mikor letettem, azt mondtam: Na végre! De most ez történt. Nem tudom, mi lehet az oka, hiszen én szeret(t)em Jane Austent, de most vagy kinőttem belőle, vagy az a baj, hogy nem olvastam angolul klasszikust mióta (egyetem óta), és ezért most erőltetettnek, körülményesnek tűnt a nyelvezete. Nem tudom, jobban tetszett-e volna, ha magyarul olvasom.

Mert igazán történet sincs. Megint adott egy csoport sznob buta liba, akik szenvednek a sanyarú sorsukon, hogy kastélyokban kell élni, bálba járni, és nem csinálni semmit, meg egy csomó “most agreeable young man” (ettől a kifejezéstől most kicsit falra mászok).

Főhősnőnk, Anne, 8 évvel ezelőtt kitette udvarlóját, aki most visszatért, húmileszitt, ennyi, körülbelül egy novellában kellett volna ezt megírni.

Eh, szomorú érzés csalódni.

Leave a comment

Filed under angol, szerelmes

Leave a Reply

