Robert Merle: Madrapur

Újabb Merle könyvklub lesz jövő héten, és én nagyon boldog vagyok, hogy újra felfedezhetem Merle könyveit, mert elég régen olvastam őket, és még nem is nagyon értettem. Konkrétan emlékszem, hogy a Madrapurt nagyon bosszúsan tettem le, hogy se füle, se farka, nincs semmi vége, érthetetlen katyvasz, pont most hagyja abba, mikor a legizgibb. Erre frászt.

Zseniálisan összerakott, nagyon jól érthető lélektani, hm, talán dráma? Hát ha film lenne, biztos valami ilyen címkét kapna. Merle megint vett egy összezárt közösséget, ezúttal egy repülőgépnyi utas repül(ne) Madrapur felé, de az utazás nem igazán úgy sül el, mint gondolnák…

Tényleg fantasztikus, életről, halálról… az ember annyira elgondolkodik, hogy tényleg, hová is megyünk, mi az, ami igazán számít az életben, hogyan élhetünk jól…

(Szeretlek, Robert)

Leave a comment

Filed under filózás, francia

Leave a Reply

