Håkan Nesser: En helt annan historia

Egy teljesen más történet, ez lenne a könyv másik címe, ha valaki lefordítaná, mondjuk én szívesen vállalnám a feladatot, ha valaki megbízna vele.

Csillagos ötös, nagyon rég nem olvastam ilyen jó krimit, gyorsan is haladtam vele, annak ellenére, hogy réges-rég nem olvastam svédül. De tényleg letehetetlen, sajnálom, hogy még nincs magyarul, biztos másoknak is tetszene, főleg, hogy két magyaros utalás is van benne, amin teljesen meglepődtem 🙂

Nade a sztori. Hat svéd – két pár, és két egyedülálló pasi – együtt nyaralgat Franciaországban, teljesen véletlenül kerültek össze, és erről egyikük naplójából szerzünk tudomást. Ám bizonyos pontokon a napló megszakad, és a jelenbe ugrunk, öt évvel későbbre, amikor is valaki, valamiért gyilkolni kezdi a nyaralás résztvevőit, és ezt még levélben is bejelenti Gunnar Barbarottinak, aki számomra egy nagyon szimpatikus nyomozófigura.

A feszültség egyre fokozódik, amit ez az időbeli ugrálás is növel, és ténylegtényleg, jaj, tök jó volt, kérek még sok-sok Nessert!

Leave a comment

Filed under krimi, svéd, svédül

Leave a Reply

