Lisa Lutz: Spellman nyomozóiroda

Hát igazából nagyon mást vártam. Annyira azt hallottam róla, hogy vicces meg minden, ehhez képest eléggé gyenguszka volt. Sajnálom, mert sokkal vidítóbbra vágytam egyrészt, meg amúgy is, nem volt benne semmi fantázia. Ugyanazok a cselekményelemek ismétlődtek, teljességgel kiszámítható volt minden. Ami meg lett volna benne az izgalom, az félig szerkesztett, kiforratlan, és túl hirtelen véget ér a rá fordított energia ellenére.

Mert miről van is szó. A Spellman család bolond család, magánnyomozóirodájuk van, ott dolgozik mindenki kiskora óta, és az hagyján, hogy munkaügyben nyomoznak, de még egymást is folyton követik. Isabel, azaz Izzy a főhősünk és narrátorunk, a család idősebbik lánygyermeke. Lesz új pasija, nyomoz egy régi ügyben, és erről beszélek, csomót nyomoz, aztán totál bénán ér véget az egész, meg a főkonfliktus is hirtelen történik, későn és bénán.

Áh, kár érte. A fele potenciál benne maradt.

(meg bennem. én se fogalmaztam ezt itt meg valami jól 🙂 )

Leave a comment

Filed under amerikai, humor, krimi

Leave a Reply

