Michelle Richmond: Úgysem ismered

Háháhá, rájöttem, már egész az elején, hogy kinek lesz köze az egész bűncselekményhez, én olyan baromi büszke vagyok magamra! Elég ritkán fordul elő ilyesmi, nodehátkéremszépen.

Egyébként nagyon tetszett, olyannyira, hogy ma véletlenül bementem a könyvtárba és véletlenül kivettem az írónő másik könyvét is, majd jön arról is a beszámoló. (Nem is beszélve a másik két véletlenül kivett könyvről, kész szerencse, hogy több hely nem volt az olvasójegyemen, majd meglesz a böjtje, ha az egyetemhez kéne kivenni könyvet, illetve miért is lenne, úgyse azt olvasom, amit kéne).

Naszóval, van egy testvérpár, Ellie és Lila, Ellie középszerű, Lila matekzseni. Igenám, de Lila egy téli este eltűnik, és élve már nem is kerül elő. Jönnek a mindenféle konspirációs elméletek, ugyanis az eleddig magányos, kizárólag matekkal foglalkozó Lila az utóbbi időben titokzatoskodni kezdett és mindenféle találkákra járt. Ellie-t nem hagyja nyugodni nővére halála, és húsz évvel az eset után egy véletlen találkozás után újra nyomozni kezd.

Izgalmas volt, jó volt olvasni, szinte fájt, hogy este abba kell hagyni.

Leave a comment

Filed under amerikai, krimi

Leave a Reply

