Agatha Christie: Három vak egér

No, hát régen volt szerencsém Agatha nénihez, és mitagadás, hiányzott!

Ezt a kis rövid könyvecskét mióta hajtom, aztán megláttam a barátnőmnél a polcon, és elkértem már jó régen, most jutottam hozzá, mert ilyen rövid olvasmányra volt éppen szükségem. Hát, a vége az most nem tetszett, és még csak nem is azért, mert hogy szokás szerint rossz emberre tippeltem, hanem mert olyan csöpögősre sikeredett.

Egyébként roppant jól szórakoztam, és kellemes volt végre megint nyomozni, és izgulni!

Leave a comment

Filed under angol, krimi

Leave a Reply

