Vág Bernadett: Zacc – Gangregény

Én nem is tudom már, hogy jutott el ez a könyv az olvasandók listájára. Vagy mégis? Láttam értékelve a molyon, édesanyám szereti Vág Bernadett írásait, én meg édesanyámat, úgyhogy megkapta egyszer valami ünnepre.

Közben meg engem is érdekelni kezdett, úgyhogy kölcsönkértem.

Rövid könyvecske, fél nap alatt el lehet olvasni, meg ez valahogy kellett is most nekem, mostanában annyit nyammogok a könyveken, azt hittem, már elfelejtettem olvasni.

Nem tudom, mit mondjak, milyen ez a történet. Mert lehetett gyorsan olvasni, érdekes volt, de mégis. Nehéz valami kategóriába suvasztani, talán nem is kell.

Az előző könyvbeli, londoni Almanac Road után a VII. kerületi pesti bérház egy egészen más világ. Hogy mennyire ismerik egymást az emberek, és mégis, mennyire nem. Hogy mennyire törődnek egymással, és mégis, mennyire nem.

Szerelmek, árulások, hazugságok, elviselhetetlen és elviselhető életek. Mindez tetőzik a házbéli jósnő, Asztrobella által megjósolt júniusi éjszakán.

Néhány szál nem varródott el, azt hiányoltam kicsit.

Leave a comment

Filed under kortárs, magyar

Leave a Reply

