Daphne du Maurier: A Manderley-ház asszonya

Krimi címkét adtam neki, dehát nem is tudom, hogy igazából mi ez pontosan.

Várólistacsökkentős, és csak azért került oda, mert már rég el akartam olvasni, pedig erről se tudtam semmit, csak olyan dallamos és szép a címe (pedig az angol címe csak annyi, hogy Rebecca).

A tetejébe pont Rebeka nap van ma.

Azt kell elsősorban elmondanom, hogy fantasztikus stílusban van megírva, és mindösszesen másfél napomba került elolvasni. Ez azért sokat elárul, mostanában jó sok ilyen letehetetlen könyvvel találkozom, ami azért megnyugtat, mert volt egy korszakom, hogy azt hittem, már nem is tudok ennyit és így olvasni. Oké, még munka sincs éppen most, de majd holnap.

Szóval, attól eltekintve, hogy ez a főszereplő hősnő egy béna lúzer, ez egy fantasztikus regény. Tényleg, az ember majd’ meghal az izgalomtól, hogy most akkor MIVAN? És igazán nem is számít arra, ami igazából van.

Büszke vagyok azért, egész jó kis várólistacsökkentős könyveket válogattam be magamnak 🙂

Leave a comment

Filed under angol, krimi

Leave a Reply

