Nagy Lajos: Kiskunhalom

Nagy Lajos neve eddig a Képtelen természetrajz kapcsán volt számomra ismerős, azt is még 7. osztály körül olvashattam, és nem emlékszem belőle sokra. Csak hogy kedveltem.

Nagy érdeklődéssel fogtam hát bele ebbe a könyvbe – ami kötelező az egyetemre, a Puszták népével együtt, amit már viszont olvastam, de nem emlékszem -, annyit tudtam róla, hogy szociográfia, az meg engem valamiért érdekel.

Nagy Lajos szülőfaluja, Apostag története ez, pontosabban pusztán egy nap története ott, hajnaltól másnap hajnalig. Megismerünk minden falubelit, anekdotákat hallunk, együtt sírunk és nevetünk.

Nagyon élveztem, pedig féltem, hogy nem köt majd le.

Leave a comment

Filed under kisregény, magyar

Leave a Reply

