Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései

ImageMióta tönkrement a fríblog, nem írok rendszeresen a könyvekről, és ez rossz, elfelejtek mindent.

Ez a könyv nagyon népszerű a gyermekeim körében, és mint ilyent úgy éreztem, el kell, hogy olvassam. Meg a molyos barátaim is jókat mondtak róla, így meg aztán pláne.

A középiskola elején járó Charlie-t pártfogásába veszi egy idősebb testvérpár, Sam és Patrick, ő persze halálosan szerelmes lesz Sam-be, aki szerintem egy aljas dög, és nem érti, mit okoz Charlie-nak.

Nem tudom, nem volt annyira jó, mint vártam. Sok mindenre nem kaptam magyarázatot, meg zavart, hogy ebben a könyvben mindenki konstans elsírja magát, fiúk, lányok, fiatalok, idősebbek, én elhiszem, hogy mindenki érzelmes, de ennyire?

Az tényleg pozitívum, hogy a mai fiatalokat foglalkoztató kérdésekkel tele: alkohol, cigi, drog, öngyilkosság, szerelem.

A vége meg… nem volt számomra hiteles. Csak úgy oda lett dobva nekem. Szintén nem megmagyarázva.

Leave a comment

Filed under amerikai, ifjúsági

Leave a Reply

