Grace Metalious: Peyton Place

The notorius banned bestseller“, aszongya, és erről Billy Joel számából tudok, amit egy időben nagy lelkesen hallgattam, még néha most is, és unalmas perceimben utánanézegettem, hogy mikről is énekel.

Betiltott botránykönyv, júúúj de izgi, és akkor egyszer szembejött a Red Busban (de rég voltam ott!) és akkor jól megvettem, és el is olvastam nemrégiben.

Hát nemtom. Az ötvenes években naná, hogy botránykönyv, de én semmi olyat nem találtam benne, amitől felhördültem volna, eldobtam volna, és sűrűn hányva magamra a kereszteket elbújtam volna  a paplan alá, hogy Na de Grace, mégiscsak nő vagy, ez azért na.

Jó, hát szabadosan beszél a szexről – ezt is korához mérten, a maihoz képest tök visszafogott, meg van benne erőszak meg csúnyabácsik meg halál meg pénzéhség, de akkoris.

David Lynchnek való, kicsit sötétebbre festi, és kijön belőle egy lájtosabb Twin Peaks.

Szóval nem csattant akkorát, mint vártam, de azért kellemes olvasmány volt, köszönöm, Grace.

Leave a comment

Filed under amerikai

Leave a Reply

