Maria Murnane: Papíron príma

covers_92419Waverly Bryson minden bizonnyal maga az írónő. A PR szakember (nem vagyok képes azt írni, amit a könyv ír, nevezetesen, hogy “píár”), akinek elege lesz a munkájából, elege lesz a pasikkal való bénázásból, és elkezd “Édesem-üzeneteket” gyártani, melyekkel berobban a piacra, rögtön felkapják, Amerika-szerte híres lesz, satöbbi, rendeződik a szerelmi élete is.
(Sajnos végig nem tudtam elvonatkoztatni attól, mikor egyik fiacskám, akit nem is tanítok, a magyartanárnője hangján azt mondja: “Édes szívem, nem gondolod…“)

Ez mind szép és jó, csakhát. Tudom én, hogy a chicklitek nem az életet hívatottak tükrözni, de hogy Waverly alapjáraton is egy gazdag nőci, jó környéken, rendezett élettel, barátokkal, éttermekkel, bárokkal, és ebből aztán még sikeresebb lesz, hát nemtom.
Talán kicsit szkeptikus vagyok. (Van rá okom épp).
De ez túl sok amerikai álom volt nekem. Szórakoztatott, nem az.

Meg az ilyeneket továbbra is jobb angolul olvasni. (A borítóját viszont imádom).

Leave a comment

Filed under amerikai, chicklit

Leave a Reply

