Fannie Flagg: Sült zöld paradicsom

Hát én most feltétlen sült zöld paradicsomot akarok enni, csorog a nyálam, ha ezekre a remek zöldségköretekre gondolok a Feltételes covers_5980Megálló kávézóban, még szerencse, hogy recept is van mellékelve 🙂

Igazából semmit, de semmit nem tudtam erről a könyvről, csak hogy van belőle film, és azt mondják, jó, de végül még azt se néztem meg. Nem is bánom, valahogy jobban szeretem a könyveket olvasni (jó, erre rácáfol az előző, Jurassic Parkos megszólalásom, de mentségemre legyen mondva, anno nem tudtam, hogy könyvből van). És nem is tudom, most ezt megnézzem-e, mert olyan jól felépítettem magamnak Whistle Stopot (micsoda menő név), és annyira megkedveltem minden egyes lakóját, hogy csuda.

A történeten az ember hol hangosan nevet, hol sír, hol elgondolkodik. Feketék és fehérek, megkülönböztetés, valamint mi megengedhető egy emberi kapcsolatban, és mi nem, hogyan jussunk túl problémákon.

Nagyon szerettem olvasni, kár, hogy vége.

Leave a comment

Filed under amerikai, humor, merengős

Leave a Reply

