Leiner Laura: Bábel

Nekem mindig Douglas Adams Bábel-hala járt az eszemben, ha kezembe vettem a könyvet. Egyszerűen az a hal még a bibliai sztorit is elnyomta. 🙂 covers_259834

Jaj, de bíztam benne, hogy végre, új könyv, új lehetőségek, de nem. Továbbra is mindenki a szája szélét rágja, beleiszik a dolgaiba, mindenki csak röhögni tud, nevetni nem, holott szerintem más érzelmi töltete van a kettőnek, és hogy a passtartó szót is ilyen sokszor sikerült belecsempészni, hát ahhoz már csak őszintén gratulálni tudok.

Amúgy meg nem tudom eldönteni, hogy tetszett-e vagy sem. Volt rész, ami igen, volt, ami nem, volt, amikor unatkoztam, volt, amikor nem. Azt azért a pozitív oldalára írom, hogy jó darabig nem volt kiszámítható a vége, ez határozottan tetszett.

Szereplőket szerintem kár összevetni bárki mással is, ezzel az erővel minden regényben a sztereotíp figurákat megfeleltethetnénk annyi mindennek. Szerintem jófej kis banda ez, és jól összerázódtak.

Bár fesztiválon még nem voltam, szerintem a fíling átjött, és pont ezért akarnék is meg nem is fesztiválozni menni.

Leave a comment

Filed under ifjúsági, kortárs, magyar

Leave a Reply

