Bächer Iván: Intőkönyv

Miért, ó miért akkor kell felfedeznem egy írót, amikor már nem él? 😦

Megint annyi mindent tanultam ebből a könyvből, ami igazából csak egymás mellé rakott képek sora, az író életéé. Tanultam emberségről, barátságról, és ismételten az iskoláról. Megszólított mint tanárt, mint örök diákot.

Ez a könyv most annál is inkább, mert Bächer ugyanabba az iskolába járt, ahová én. Így tudtam, milyen lépcsőkről beszél, tudtam, melyik utcákon sétál, mindent tudtam, hovatovább, a biológiatanárom is felbukkant a könyv lapjain, Istenem, micsoda boldogság az ilyesmi!

 

Leave a comment

Filed under önéletrajzi, magyar

Leave a Reply

