Erlend Loe: Fvonk

Én tényleg csak úgy céltalanul császkáltam a könyvfesztiválon, ilyenkor sose találok semmit, de attól még ott kell lennem, mert covers_287803könyvek!, és akkor szembejött egy Erlend borító. Egy hamisítatlan. Egy új. Amit még nem láttam. Amiről még nem is tudtam! Az hogy lehet!

Hát gondolkodás nélkül, mint akit megbűvöltek, utat törtem magamnak a polchoz, levettem, távoztam, üdvözült mosollyal.

Aztán elővettem. Nem is kategorizálnám be most a humorba, mert nem humor. De attól még tökéletes, nagyon jól ábrázolja társadalmunkat, és különösen annak a problémáit.

Arról nem is beszélve, hogy Budapestre jönnek üdülni.

De ettől függetlenül megdöbbentem kicsit, nem a szokott Erlend ez, elkomolyodott.

Leave a comment

Filed under kortárs, norvég

Leave a Reply

