Maros Edit: Hűvösvölgyi suli 4.

Hát, a múltkori cliffhanger után valami izgalmasabbat vártam, de hát ez elmaradt. Semmi gond. Elérkeztünk a legtragikusabb hűvpasiproblémákhoz ebben a könyvben, már lassan számolni sem tudtam, ki kivel mit kavar, miért nem kavar, és persze teszi ezt talpig sminkben, néha beöltözve kissss k-nak, ésatöbbi ésatöbbi.

Jó, hát nyilván, tizedikesként valóban a pasizás a legnagyobb problema, de azért ennyire kis izének lenni, hogy jénahát, tanulni is lehet… Kicsit csalódtam most az ikrekben. Az egész könyv alatt legalább tíz évvel fiatalabbak voltak értelmileg, mint eddig.

Persze, itt is vannak pozitív üzenetek, lehet tanulni, Lilla, meg osztályközösség, meg nehézségek, meg hogy kell túljutni rajtuk, meg kezelni a felfoghatatlan problémákat, de némiképp bárgyúnak éreztem most ezt.

De azért voltak benne vicces dolgok, tudom, hogy sokszor nevettem.

Leave a comment

Filed under ifjúsági, magyar

Leave a Reply

