Bill Bryson: The Lost Continent – Travels in Small-Town America

brysonEzt a könyvet minimum tíz éve kaptam ajándékba, de az is lehet, hogy régebben. Aztán csak itt tettem balra-jobbra, pedig utazást és humort ígért, két dolgot, amiért odáig vagyok, szóval nem is értettem, mi ütött belém, hogy ez nekem nem jó. Így ez is felkerült az idei várólistacsökkentésemre, amit lehet, hogy elbukok, és hát nem bántam meg. Bár már rájöttem, hogy sokkal inkább egy térképpel a kezemben kellett volna olvasnom, de hát mindegy, majd elbogarászgatom utólag.

Bill Bryson még fiatalon átköltözött Angliába, aztán pedig visszatért, hogy elautózgasson a különböző államokban, egyrészt követve gyermekkorának útjait, amit családdal tett meg, másrészt hogy mindenféle kimaradt helyeket nézzen meg. Teszi mindezt fantasztikus humorral, hogy az embernek kedve támad kocsiba ülni, és követni.

Most már kíváncsi lettem a többi könyvére is, ha ez ilyen jó, biztos azok is azok.

Leave a comment

Filed under amerikai, angolul, útirajz, humor

Leave a Reply

