Nyáry Krisztián: Így szerettek ők 1-2.

covers_204565Nem olvasok sokat továbbra sem, vagy ha igen, akkor munkaügyben, vagy jövendő munkaügyben, arról meg nem szoktam, nem szeretek írni.

Viszont felfedeztem valamit, a világ egyik legjobb érzését, ülni egymás mellett egy ágyban este, és olvasni a saját kis könyvünket, kézenfogva. Ilyet még nem tapasztaltam, és nagyon boldoggá tesz. Bár sajnos sok ezer kilométerre van jelenleg, akivel ilyet lehet csinálni, én meg hazalátogattam, és annyira megörültem a tengersok könyvemnek – ők nem jöttek velem sajnos, nem férnek el -, hogy habzsolnám mindet, nem is tudom, mivel kezdjem.

De ha már szerelmes vagyok, és szeretem íróinkat, talán az a legjobb, hogyha szerelmes történeteket olvasok, legalább merengek covers_266009kicsit.

Alig bírtam letenni a könyveket. Egymás után olvastam és olvastam, megismertem hőn szeretett írókat és költőket más oldalukról, megismertem új embereket, akikről eddig szinte semmit nem tudtam, olvastam érdekes napló- és levélrészleteket, más megvilágításba helyeződött egy csomó vers.

Szerettem, jó volt, köszönöm. Pont ilyenre vágytam.

Leave a comment

Filed under életrajzi, igaz, magyar, szerelmes

Leave a Reply

