Miranda Hart: Is It Just Me?

covers_257292Ugyan már, My Dear Writer Chum, dehogy csak te. Én már akkor tudtam, hogy mi ketten nagyon hasonlítunk egymásra, mikor még csak a sorozatodat néztem. De tényleg, még nevettem is a legjobb barátommal, hogy na, én vagyok Miranda, ő pedig Stevie.

És ez a könyv csak megerősített benne, elég sok minden egyezik, bár egyelőre egy tizessel fiatalabb vagyok nála, de attól még nagyon. Humoros, jól megírt, valós problémákat feszegető, talán néha kicsit fárasztó. De hát ez Miranda.

Szeretem a sorozatot, szeretem a könyvet is, a kategóriáknak hála bármikor fordulhatok hozzá, legyen szó divatról, randizásról vagy kiskutyákról. És lassan látom, teljesen mindegy, hány éves az ember, ha megvan a gyermek benne, látom ezt Mirandán, magamon és a páromon is. Eltűnik a kor, ha az ember szeret bolondozni.

Leave a comment

Filed under angol, angolul, önéletrajzi, humor

Leave a Reply

