Sophie Kinsella: I’ve Got Your Number

covers_153841Poppy Wyatt imádnivaló, nagyon megkedveltem már a történet legelején. Vicces, kedves, és némiképp hasonlít rám személyiségben. Szeretne mindig mindenkinek megfelelni, csak hát erre már én is rájöttem, hogy az képtelenség, de Poppy még nem, mondjuk a könyv végére azért fejlődik.

Házasodni készül, egy igencsak intellektuális családba, és rögtön azzal indul a könyv, hogy elhagyja a családi örökségi gyűrűt a lánybúcsúján, de cserébe talál egy telefont a kukában. Innentől minden összezavarodik, egyszerre készül esküvőre és segít a telefonra érkező mailek továbbításában egy üzletembernek, Samnek. Minden bonyolódni kezd természetesen, ahogy azt kell.

Nyilván a regény elejétől borítékolható a végkifejlet, chicklitekben nagyon ritka a meglepetés, nem is ezért szeretem, hanem mert szórakoztató és kikapcsol. Szeretem Kinsella humorát.

Leave a comment

Filed under angol, angolul, chicklit

Leave a Reply

