John Green: Looking for Alaska

covers_242672Ezt a könyvet azért olvastam el elsősorban, mert kiadtam az egyik diákomnak olvasni. A gimiben ugyanis, ahol dolgozom, minimum egy könyvet el kell olvasnia minden angolul tanulónak, per tanév, de inkább kettőt. Mivel ez itt egy spéci eset volt, hogy egy olvas egy könyvet, hogy alaposan ki tudjam kérdezgetni, elolvastam a könyvet én is.

De hogy ez mennyivel sokkal jobb, mint a Fault! Abban ugye legutóbb csalódtam.

De ez! Direkt el se olvastam, miről szól. mostanában próbálok így olvasni, és sokkal kellemesebb. Nem képzelek el semmit a történetről, azt sem tudtam, hogy Alaska igazából egy lány neve. De nem is volt baj, sőt.

Amerikai bentlakásos iskola, annak minden “bájával”: bulik, cigi, ivások, viccek, de tanulás is. Miles, az eleddig népszerűtlen fiú, aki most hirtelen barátokat szerez, némiképp destruktívakat, de barátokat.

És szerelmes lesz. De sajnos nehéz azt szeretni, aki magát nem szereti.

Ütött. Kitaláltam mondjuk a végét, de attól még ütött. Sokkal nagyobbat, mint a Fault. Bocsi, Hazel.

Leave a comment

Filed under amerikai, angol, ifjúsági, kortárs

Leave a Reply

