Andy Weir: The Martian

covers_317502Begyűrűzött hát a moziba. Én meg meg akarom nézni. Ekkor persze azonnal elkapott a bűntudat, hogy hát nem nézhetek olyan filmet, amiből könyv van, én meg nem olvastam! A könyvtárban persze előjegyzett az összes példány, így hát be a könyvesboltba, és megvettem. Angolul.

Az eleje mérhetetlenül idegesített. Mint mikor valami ötéves kölök új homokozókészletet kap, és az iránt lelkesedik. Az első 50 oldalig a kukába akartam hajítani.
Aztán megtetszett. Persze nem mondanám, hogy értettem minden egyes szavát, hogy micsoda fizika meg kémia van itt, és hát persze kissé irreálisnak tűnt a dolog, meg a végében is biztos voltam, azért egész kellemesen elszórakoztatott. Ha nem is mindig Watley, de a Földön bénázó kollegák mindenképp.

Jó, azért Watney is vicces volt, mikor kommunikált. 🙂

Ti túléltétek volna? Én tuti nem.

Leave a comment

Filed under amerikai, angolul, scifi

Leave a Reply

