Katarina Mazetti: Grabben i graven bredvid (A pasi a szomszéd sír mellől)

covers_210844Mióta láttam a filmet, nagyon szerettem volna elolvasni. Ráadásul most itt van minden könyvtárban a polcon eredetiben, ki is vettem szépen, és két napnyi ingázás alatt elolvastam.

Más, mint a film, szóval ezt jó előre leszögezni annak, aki ugyanazokat a jeleneteket várja viszontlátni. Nem fogja mindet.

Benny, a farmer, aki anyja halála óta egyedül vezeti a tejgazdaságot, és Desirée, a könyvtáros, aki szereti a kultúrát és a minimalista berendezéseket. A temetőben találkoznak nap nap után, Benny a szüleit látogatja, Desirée a férjét, aki miatt, lássuk be, nem kimondottan szakadt meg a szíve. Találkoznak, randevúznak, kiderítik, hogy nem tudnak egymás nélkül élni, de egymás életstílusával meg aztán még annyira nem.

Hogy lesz ebből bármi is? Lesz ebből bármi is?

Más választ ad erre a finom humorral átszőtt könyv, és a kicsit hollywoodiasabb film.

Mindenesetre elmentem kikölcsönözni a második részt, mert rögtön bele akartam kezdeni, csak aztán mégsem volt hozzá kedvem. Jellemző.

Leave a comment

Filed under svéd, svédül, szerelmes

Leave a Reply

