Fannie Flagg: A Redbird Christmas

A zöld paradicsomok után úgy gondoltam, nem csalódhatok Fannie Flaggban, és nem is csalódtam, de nem is pont azt kaptam, covers_106707amit vártam.

Azt ígéri a borító, hogy varázslatos karácsonyi történet, és a varázslatos karácsonyi történeteket én mindig olyannak várom, hogy akkor karácsonyról szól. Ezzel szemben majdnem két évnyi történést sózott rám Fannie néni, alig minimális karácsonnyal.

Oswald bátyánk, a kezdeti főhős, Chicagóban él és tüdőbeteg. Matuzsálemkorú orvosa egy alabamai szállodát ajánl neki regenerálódni, mielőtt elviszi a tbc, de a szálloda már nincs. Oswald bátyánk ennek ellenére odamegy, megismerkedik a helyi kábé 100 fős lakossággal, a csomó, férfiéhes vénkisasszonnyal, és Patsyval, a kissé rokkant kislánnyal.

No meg Jackkel, a kardinálispinttyel, mindenki kedvencével.

Ahogy folyik a történet, úgy alakulnak át épp adott szereplők főszereplőkké, kedvesek, bájosak, imádtam mindet, és a végén tényleg van egy icipici karácsony, de azért nem az a klasszikus karácsonyi történet, amit vártam.

Leave a comment

Filed under amerikai, angolul

Leave a Reply

