Göre Gábor: Göre Martsa lakodalma

Kihívás, igen, lepődjetek meg 🙂

Mérhetetlenül utálom a hangoskönyveket. Engem még Stephen Fry orgánuma sem vett rá, hogy végighallgassam a Harry Pottert, pedig próbáltam, még Benedict Cumberbatch se mondjon nekem altató mesét, mert LASSSÚÚÚÚÚ. Mert amíg felolvas egy kicsit, én már elolvastam volna a felét.

De most a kihíváshoz kellett hangoskönyv, hát lett. Megnéztem a meken, mi az, amibe nem gebedek bele. És szerintem jól választottam, mert talán írva nem tetszett volna ennyire. De aki felolvasta – nem tudom, kicsoda – zseniális munkát végzett.

Ültem a vonaton és hallgattam, néha kiestem a történetből, mert ízlelgettem a jó vidékies szavakat. Olyankor visszatekertem, mert érdekelt a sztori is, elvégre Gárdonyi, akármilyen néven ír is, zseniális humorral bír.

Anekdoták, vicces sztorik, én remekül szórakoztam. 🙂

Leave a comment

Filed under humor, magyar

Leave a Reply

