Alice Munro: The Love of a Good Woman

covers_91028Meg kell mondjam, csalódtam. Leginkább Orsi barátnőm szereti Munrót, ő ajánlgatta mióta, meg életműolvasást tart belőle a molyon, úgyhogy eddig egészen szégyelltem magam, hogy még nem vettem rá magam, hogy elolvassak tőle valamit.

Aztán kivettem ezt a könyvtárból, sokáig böngésztem, de végül ezt ítéltem meg úgy, hogy érdeklődésre tarthat számot.

Novellákról van szó, és mivel azt nem olyan régen megállapítottam, a novellák mostanában – meg úgy sose – jöttek be. Nem az én műfajom. Ezek meg novellának túl hosszúak voltak.

És két okból csalódtam:

  • Love-ot igen keveset találtam, nem is értettem, kiére kéne figyelnem, hol itt a love
  • Csodálatosan vannak megírva, ezt aláírom. Élvezet őket olvasni, ezt is aláírom. Fantasztikusan épít fel egy történetet, eléri a klimaxot, és akkor várod, hogy na most, na most kiderül, most más lesz, most fordul… és NEM! És csak úgy otthagy lógva! És még muníciót se adott, hogy tovább gondold.

Sajnálom, de nem lett kedvem többet olvasni tőle.

3 Comments

Filed under angolul, kanadai, novella

3 responses to “Alice Munro: The Love of a Good Woman

  1. Á, éreztem, hogy neked nem fog bejönni. De jó, hogy elolvastál egyet!

Leave a Reply

