Lauren Graham: Someday, Someday, Maybe

Amióta megtudtam, hogy Lauren Graham, mindenki Lorelai-ja könyvet írt, el akartam olvasni, és most, a várólistacsökkentés covers_229178keretében el is olvastam.

Ráadásul egy “tavaszolás” keretében, tökéletes kikapcsolódást nyújtott nekem az izgága Franny, kedves volt és aranyos a történet is, bepillantással egy kezdő színésznő életébe, és hogy milyen is az a híres showbusiness.

Olvastam a molyon a kritikákat, hogy mindenki lehúzza, mert klisé… de hát egy chicklit milyen lenne? Az első ötven oldalon mindig tudja az ember, mi lesz a vége, de miért baj az. Jólesik az ember lelkének.

Köszi, Lauren, írjál még!

Leave a comment

Filed under amerikai, angolul, chicklit

Leave a Reply

