Tóth Krisztina: Akvárium

covers_249699Clarisssa az, aki annyira dicséri Tóth Krisztinát, hogy már nagyon felpiszkálta a fantáziámat. Szerencsére a szüleim házában tett körút során, a nagyobbik öcsém szobájában találtam is egy kötetet. El is vettem onnan, és tájékoztattam testvérkémet, hogy nincs már nála. Mivel arról se tudott, hogy valaha is nála volt, ebben megegyeztünk.

Nem nagyon tudtam, mire számítsak. Az első rész (három volt) valahogy nyögvenyelősen, igencsak lassan ment. Aztán a második, ami feltárta a múltat, és hogy ki kicsoda valójában, milyen életet éltek, az már sokkal jobban elnyerte a tetszésem. Mindenki annyira igyekszik ebben a könyvben, hogy tegye a dolgát, vagy tegyen valamit, hogy boldoguljon. Próbálnak szeretni, de nem megy. Próbálnak a körülményekhez képest jól élni, de az is nehezen megy.

Senkit nem kedveltem meg, és mégis a végére magával ragadott az elbeszélői stílus, még a történet is.

Köszönöm, Clarisssa, olvasok még Tóth Krisztinát!

1 Comment

Filed under kortárs, magyar

One response to “Tóth Krisztina: Akvárium

  1. clarisssa

    Ó, de örülök, hogy tetszett! 🙂 Bár ezt a kötetét még pont nem olvastam, néhány félre van még téve ínségesebb időkre.

Leave a Reply

