Bíró Kriszta: Fiókregény

covers_152405Nem tudtam semmit erről a könyvről azon túl, hogy színházban játszódik. A Reading Challenge kihívásra olvastam, aminek ez volt az egyik szempontja. A kihívásba belebuktam, jelenleg 4 könyv lenne hátra, de én inkább olyat olvasok, amihez kedvem van. Elég sok idő volt eljutni erre a szintre, de eljutottam. 🙂

Tehát azt se tudtam, ki az írónő, kinek a felesége, hogy ő is színésznő.

Most, hogy ezt utólag megtudtam, kicsit más szemmel szemléltem volna a könyvet, de nem bánom, hogy nem tettem. Így teljesen, elfogultság nélkül tudtam úgy olvasni, mint egy kissé erőteljesebb csíkos könyvet, Mici-Dináról, aki kisleányból felnőtté válik, és eléri, amit valójában el akar érni, mind szakmailag, mind lelkileg.

Hol nagyon tetszett, hogy borzasztóan untam, de az összhatás, amit hagyott, tulajdonképpen kellemes maradt.

Leave a comment

Filed under kortárs, magyar

Leave a Reply

