Fekete István: Vadászelbeszélések

Mint minden évben, idén is tettem Fekete Istvánt a várólistacsökkentésemre, mert tudomcovers_358804, hogy benne nem lehet csalódni, és azt is tudom, hogy annyi munkája van még, amit nem olvastam, nem akarom, hogy elsikkadjon.

De mit mondja, amit nem mondtam még el Fekete Istvánról? Nem tudok többet a szokásosnál. Mindig megdöbbenve nézek fel a könyveiből, hogy nem vele vagyok az erdőben, hanem valahol egész máshol…

– Hallja, ne tehénkedjen rajtam! Vagy az eljegyzését is rajtam akarja megülni?

*

– Gyere, mert a disznók arra felfele törnek – lihegte –, talán elvágjuk még az útjukat…
Ránéztem a meredek hegyre.
– Nem megyek. Majd zergekoromban…

Leave a comment

Filed under magyar, novella, Uncategorized

Leave a Reply

