Guy de Maupassant: Korzikai történet

covers_59034.jpgKihívásra kellett XIX. századi francia, először Vernére gondoltam, de aztán meg arra, hogy annyi mindent olvastam tőle, és még a végén csalódást okoz nekem felnőtt fejjel, amit felső tagozatban letenni se bírtam. Aztán bevillant, hogy hát de hát volt egy Maupassant a szüleim polcán, tőle még úgyse olvastam, így most mikor hazamentem, el is olvastam.

Nem tudtam, mire számítsak. Novellákat kaptam, vagyis inkább anekdotákat, csattanós történeteket, francia népmesékre hasonlító sztorikat, pajzánságokat, kellemes humort.

Tehát Maupassant-t feltétlen szeretnék még olvasni, ha mindene ilyen.

Leave a comment

Filed under francia, novella

Leave a Reply

