Szabó Magda: Örömhozó, bánatrontó

A szülinapra utólag bezsebelt könyvek egyike, Bp-Stockholm között elfogyott a Bezzeg azcovers_443825 én időmben, Stockholm-Umeå között, várakozási idővel egyetemben, majdnem a végére értem ennek is, megfejelve egy Szabó Magda csokival, amit a PIM-ben kaptam anyukámtól.

Hát a Puszi, Erzsi legyen szíves bújjon el, arról nem is beszélve, hogy esetleg tán befolyásolta az íróját ez a mű?

Évuka szintén egy bűnrossz cicus, aki viszont elismer annyit, hogy emberek nélkül semmire se menne, kinek mondaná tollba a megemlékezéseit, bánatát, arról, hogy a Gazda, aki lírikus, micsoda szavakat használ, mikor ő véletlenül ide-odahányt?

Ezért is jobb átjárni az erkélyhídon a szomszédékhoz, akiktől bár tart egy kicsit, mégiscsak nyugodalmas ott. A szomszéd erkélye mindig zöldebb, ugye.

Annyira bájos, és annyira örülök, hogy én még találkozhattam Szabó Magdával, és a klasszikus cicafejet belerajzolta az egyik könyvünkbe.

Leave a comment

Filed under magyar

Leave a Reply

