Stephanie Perkins: Lola and the Boy Next Door

Annával az írónő feltette magasra a lécet, ezért is vettem hát kíváncsian a kezembe Lola történetét, meg mert tudtam, hogy Anna és Étienne is felbukkannak benne.

Nem volt rossz ez sem, de közel sem volt annyira jó, mint Anna.

Lola karaktere tőlem teljesen idegen volt, nem nagyon tudtam azonosulni a parókákat viselő, piknikplédből ruhát varró, kleopátraként iskolába járó leány bánataival.

Ezen felül nagykorú rockerpasija is volt, meg két apja. Túl sok közhely volt ez így nekem egybe, pláne, hogy még az anyja is előkerült, a szülőanyja, aki az egyik apja testvére, és nem egy egyszerű eset.

Na aztán meg a Tücsök (Cricket) névre hallgató szomszéd fiú. Akivel történelmük volt, csak minden félresiklott. Szerencsére elköltöztek, de most visszatértek, és KI HINNÉ, hogy ismét fellobban az a régi szikra…

Jó, kicsit gúnyolódva írtam, de ennek ellenére ezt is megettem reggelire, és ízlett. 🙂

(De mi ez a borító már?)

Leave a comment

Filed under amerikai, chicklit, ifjúsági

Leave a Reply

