Maja Lunde: Snösystern (Hónővér)

Eredetileg otthon akartam megvenni, de aztán a mérete miatt végül nem vettem meg (így covers_584973 is három kilóval több volt a bőröndöm karácsony után, mint a megengedett, töltött káposzta és beigli és miegyéb, de elnézték nekem).

Kivettem helyette itt a könyvtárból, és hát wow, micsoda kiadás, micsoda képek, és nem utolsósorban, micsoda történet!

Kirázott a hideg, nevettem, könnyeztem, nagyon szép.

Julius karácsonykor született, innen a neve (jul skandinávul karácsony). A családja szomorú, mert elvesztették a fiú nővérét. De Julius szeretne karácsonyt. Kapóra jön hát Hedvig, akivel megismerkedik, és akinek csodaszép házában gyönyörű karácsonyi előkészületek folynak. De vajon honnan toppant az életébe Hedvig, és ki is ő valójában?

Jaj, de szép volt, ebből kell egy saját.

Leave a comment

Filed under ünnep, ifjúsági, mese, norvég, svédül

Leave a comment